Danas je u Vukovaru održana svečanost u povodu završetka radova na projektu „Nadogradnja i elektrifikacija željezničke pruge M601 Vinkovci-Vukovar“ .

Ovim projektom modernizirana je željeznička pruga ukupne duljine 18,7 kilometara. U sklopu projekta rekonstruirani su i kolodvori Vukovar – Borovo Naselje i Vukovar te modernizirani željezničko-cestovni prijelazi ugradnjom signalno-sigurnosnih uređaja.

Direktor HŽ-a Ivan Kršić rekao je kako je ova dionica duga gotovo 19 kilometara te je bila jedan od brojnih projekata koji se rade na glavnim koridorskim pravcima. „Na ovoj pruzi vozit će 14 vlakova, 2 su direktna linije iz Vukovara prema Zagrebu, a puna brzina kojom će vlak ići je 120 km/h“.

Svečanosti je nazočio i zamjenik župana VSŽ koji obnaša dužnost župana Franjo Orešković koji je današnji dan ocijenio vrlo važnim jer se istočni dio naše županije ponovno prometno povezao putem željeznice što je od iznimne važnosti za gospodarstvo, ali i za putnike.

Gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava rekao je: „Povezivanje Vukovara sa Vinkovcima, pa tako i ostatkom Hrvatske željezničkim prometom od iznimne je važnosti ponajprije zbog najveće hrvatske luke na unutarnjim vodama - Luke Vukovar koja ima izuzetnu važnost za razvoj vukovarskog gospodarstva, a pozicionirana je uz samu željezničku prugu“.

Potpredsjednik Vlade RH i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković istaknuo je kako je ovo jedan od većih željezničkih projekata u RH.  „Vrijednost projekta je nešto više od 60 milijuna eura koji je financiran bespovratnim sredstvima u 85%-tnom iznosu, dok je 15% osigurala država“, rekao je ministar te dodao kako će u sljedećih 10 godina biti mnogo radova, a cilj je obnoviti kompletnu željezničku infrastrukturu.

Okupljeni su obišli željeznički kolodvor Vukovar – Borovo Naselje, dočekali vlak, a zatim je upriličena svečanost u povodu završetka projekta „Nadogradnja i elektrifikacija željezničke pruge Vinkovci – Vukovar“  koja je upriličena u Gradskom muzeju

Puštanje u promet ove obnovljene i elektrificirane pruge vrlo je važno za gospodarski razvoj istočnog dijela Hrvatske te za bolje i kvalitetnije prometno uključivanje Hrvatske u europski željeznički sustav.