Na temelju članka 15. i 47. stavka 3. točke 2. Statuta Grada Vukovara („Službeni vjesnik“ Grada Vukovara br. 4/09, 7/11, 4/12, 7/13, 7/15, 1/18, 2/18 - pročišćeni tekst, 7/19 - Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 3/20, 3/21 i 15/22), članka 19.a Zakona o lokalnoj o područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20), članka 30. stavkom 1. Zakona o zdravstvenoj zaštiti („Narodne novine“ broj 100/18, 125/19, 147/20, 119/22, 156/22, 33/23, 36/24) i Odluke o raspisivanju Javnog poziva za sufinanciranje dežurnog rada ljekarni na području grada Vukovara za 2025.g., KLASA: 402-05/24-01/8, URBROJ 2196-1-02-24-2 od 25. studenoga 2024.g. gradonačelnik Grada Vukovara objavljuje sljedeći:

Javni poziv
za sufinanciranje dežurnog rada ljekarni
na području grada Vukovara za 2025. godinu

1. PREDMET I CILJ JAVNOG POZIVA

Predmet javnog poziva: sufinanciranje dežurnog rada ljekarni na području grada Vukovara u razdoblju od 01.01.2025.g. do 31.12.2025.g.

Cilj javnog poziva: sufinanciranjem rada ljekarni omogućiti građanima grada Vukovara 24 satnu uslugu izdavanja lijekova na recept i bez recepta, te izradbu magistralnih i galenskih pripravaka.

2. FINANCIJSKA SREDSTVA

Sredstva za provedbu Javnog poziva osigurana su u proračunu Grada Vukovara u ukupnom iznosu od 75.000,00 eura.

3. KORISNICI SREDSTAVA

Korisnici sufinanciranja su pravne osobe koje, sukladno pozitivnim propisima, imaju ovlaštenje za vršenje uslugu izdavanja lijekova na recept i bez recepta, te izradbu magistralnih i galenskih pripravaka, odnosno imaju Rješenje za rad Ministarstva zdravstva (u daljnjem tekstu: Korisnik).

Prihvatljivi korisnici su:
• koji obavljaju djelatnost (NKD 47.73 - Ljekarne) na području grada Vukovara
• ukoliko korisnik obavlja djelatnost (NKD 47.73 - Ljekarne) na i izvan područja grada Vukovara, potpora se može koristiti samo za djelatnost na području grada Vukovara organiziranu kroz posebnu poslovnu jedinicu i odvojeno knjigovodstvo
• koji će obavljati djelatnost u radnom vremenu od 0 do 24 sata, uključujući rad nedjeljom i blagdanom

Neprihvatljivi korisnici su:
• koji imaju duga po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava
• koji imaju dospjeli dug prema Gradu Vukovaru
• nad kojima je otvoren stečajni postupak ili postupak likvidacije

4. UVJETI DODJELE SREDSTAVA

Za sufinanciranje se mogu prijaviti pravne osobe koje posluju prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti (NN 100/18, 125/19, 147/20, 119/22, 156/22, 33/23, 36/24), Zakonu o Ustanovama (NN 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), Zakonu o ljekarništvu (NN 121/03, 142/06, 35/08, 117/08), Zakonu o lijekovima (NN 76/13, 90/14, 100/18), Zakonu o medicinskim proizvodima (NN 76/13) te drugim pod zakonskim aktima koji proizlaze iz navedenih zakona, te koje zadovoljavaju slijedeće uvjete:

- obavljaju djelatnost (NKD 47.73 - Ljekarne) na području grada Vukovara ili imaju organiziranu posebnu poslovnu jedinicu i odvojeno knjigovodstvo na području grada Vukovara
- imaju Rješenje za rad Ministarstva zdravstva
- obavljati će djelatnosti u radnom vremenu od 0 do 24 sata te rad nedjeljom i blagdanima
- zahtjev su podnijele isključivo u vrijeme trajanja Javnog poziva
- uz zahtjev su priložile cjelokupnu propisanu dokumentaciju na način i oblicima propisanim ovim Javnim pozivom
- koje imaju podmirene obveze prema državi i Gradu Vukovaru

Iznos potpore po pojedinom zahtjevu može iznositi 75.000,00 eura.

Ukoliko korisnik odjavi poslovanje, izmjesti sjedište, odnosno poslovnu jedinicu s područja grada Vukovara prije isteka obveza reguliranih ugovorom te ne izvrši i ostale obveze definirane ugovorom, dužan je Gradu Vukovaru izvršiti povrat uplaćenih sredstava uvećanih za zakonske kamate.

5. POSTUPAK PODNOŠENJA ZAHTJEVA I PROPISANA DOKUMENTACIJA
Ovaj Javni poziv biti će objavljen na web stranici Grada Vukovara: www.vukovar.hr. Obrasci Zahtjeva za dodjelu potpore i Javni poziv mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo Grada Vukovara ili na web stranici Grada Vukovara: www.vukovar.hr.

Zahtjev se podnosi Upravnom odjelu za gospodarstvo (u daljnjem tekstu: Upravni odjel) na propisanome obrascu „Zahtjev za sufinanciranje dežurnog rada ljekarni na području grada Vukovara“ (u daljnjem tekstu: Zahtjev) koji je objavljen na web stranici Grada Vukovara.
Zahtjev za dodjelu sredstava korisnik može podnijeti od 2. prosinca 2024.g. do 16. prosinca 2024.godine. Zahtjevi za dodjelu potpora rješavaju se prema redoslijedu zaprimanja i do iskorištenja sredstava.
Obvezna dokumentacija se ne smije naknadno dostavljati.
Zahtjev mora biti popunjen na hrvatskom jeziku.
Obrasci moraju biti potpuno i čitko ispunjeni, vlastoručno potpisani i ovjereni od strane podnositelja Zahtjeva (ako je primjenjivo).
Uz Zahtjev podnositelj zahtjeva prilaže sljedeću dokumentaciju:
1) Dokaz o pravnome statusu podnositelja Zahtjeva s registriranom djelatnošću (preslika rješenja ili izvatka iz sudskoga registra);
2) Tablica 1 - Proračun/troškovnik za aktivnosti, odnosno troškova za koje se traži sufinanciranje;
3) Potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga prema državi, ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva;
4) Potvrda o nepostojanju duga prema Gradu Vukovaru, ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva;
5) BON 2 ili SOL 2 izdan od poslovne banke ne stariji od 30 dana
6) Preslika poslovnog računa s pripadajućim IBAN brojem;
7) Rješenje za rad izdano od strane Ministarstva zdravstva
8) Izjava 1 - Izjava korisnika o obavljanju djelatnosti u radnom vremenu od 0 do 24 sata te rad nedjeljom i blagdanima
9) Izjava 2 - Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja
Cjelokupna dokumentacija (u propisanom papirnatom obliku) dostavlja se preporučeno poštom, dostavom ili osobno (predaja u pisarnicu Grada Vukovara) na adresu:
GRAD VUKOVAR
Upravni odjel za gospodarstvo
Dr. Franje Tuđmana 1, 32000 VUKOVAR,
uz naznaku: „Javni poziv za sufinanciranje dežurnog rada ljekarni na području grada Vukovara za 2025.g.– NE OTVARATI“
Kao datum podnošenja prijave uzimat će se datum zaprimanja prijave u pisarnici Grada Vukovara bez obzira na datum slanja putem pošte.
6. POSTUPAK ODOBRAVANJA I NAČIN DODJELE POTPORE
Postupak odobravanja i dodjele potpora sastoji se od sljedećih faza:
1. Administrativna provjera
2. Provjera tablice proračuna
3. Prijedlog Povjerenstva o korisnicima
4. Donošenje Odluke o dodjeli sufinanciranja
Upravni odjel će obaviti administrativnu provjeru i provjeru tablice proračuna pristiglih Zahtjeva s pripadajućom dokumentacijom.
Podnositelji Zahtjeva, koji ne udovoljavaju kriterijima Javnog poziva biti će upućena pisana obavijest.
Tablica proračuna sastavni je dio Zahtjeva i služi za sustavni prikaz troškova i aktivnosti temeljem kojih se traži sufinanciranje. U tablici proračuna, svi troškovi moraju biti jasno iskazani te neophodni za ostvarivanje cilja javnog poziva.
Ukoliko se provjerom tablice proračuna ustanovi potreba dodatnog pojašnjenja predviđenih troškova, brisanja neprihvatljivih troškova te smanjivanja precijenjenih troškova kontaktirat će se podnositelj zahtjeva.
Svaki trošak za koji se provjerom ustanovi da nije prihvatljiv, bit će isključen iz tablice proračuna. Postupkom provjere proračuna utvrđuje se konačna tablica proračuna koja je sastavni dio ugovora o dodjeli sufinanciranja.
Zahtjevi s pripadajućom dokumentacijom koji su zadovoljili administrativnu provjeru i provjeru tablice proračuna upućuju se tročlanom Povjerenstvu za dodjelu sufinanciranja iz ovog Javnog poziva koje imenuje Gradonačelnik. Povjerenstvo izrađuje prijedlog o korisnicima i iznosu te ga upućuje Gradonačelniku.
Gradonačelnik, na prijedlog Povjerenstva, donosi konačnu Odluku o odabiru korisnika.
Svi podnositelji Zahtjeva biti će obaviješteni o rezultatima provedenog postupka.
Grad Vukovar korisnicima isplaćuje odobrena sredstva na poslovni račun.
Grad Vukovar će s korisnikom sklopiti ugovor o sufinanciranju dežurnog rada ljekarni za razdoblje od 01.01.2025.g. do 31.12.2025.g., čime će se utvrditi međusobna prava i obveze.
Korisnik je, pri sklapanju ugovora o sufinanciranju, dužan dostaviti:
- solemniziranu bjanko zadužnicu kao instrument naplate dodijeljenog sufinanciranja s pripadajućim zakonskim zateznim kamatama u slučaju nenamjenskog korištenja sufinanciranja, ili u slučaju naknadno utvrđenog drugačijeg stanja od onoga koji je bio osnovom za odabir, ili u slučaju nepridržavanja obveza iz ugovora o sufinanciranju, odnosno ako korisnik ne izvrši povrat po utvrđenim ugovornim odredbama;
Korisniku će se dostavljena solemnizirana bjanko zadužnica vratiti nakon što Povjerenstvo prihvati završni izvještaj o provedbi ugovora.
Ako korisnik ne sklopi ugovor o sufinanciranju i/ili ne dostavi solemniziranu bjanko zadužnicu, smatrat će se da je odustao od prijave.
7. PROPISANA DOKUMENTACIJA ZA DOKAZIVANJE I KONTROLU NAMJENSKOG KORIŠTENJA SREDSTAVA SUFINANCIRANJA
Korisnik je dužan u roku od 30 dana od dana isteka ugovora Odjelu dostaviti završni izvještaj o utrošenim sredstvima.
Nadležni Upravni odjel će provoditi kontrolu namjenskog korištenja sredstava. Korisnici sufinanciranja kod kojih se utvrdi nenamjensko trošenje sredstava su dužni vratiti doznačenu potporu u roku od 30 dana od dana primitka zahtjeva za povratom sredstava.
8. INFORMACIJE

Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo na tel: 032/456-513 ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

9. OSTALE ODREDBE

Gradonačelnik zadržava pravo izmjene / dopune i poništenja ovog Javnog poziva.

REPUBLIKA HRVATSKA
VUKOVARSKO-SRIJAMSKA ŽUPANIJA
GRAD VUKOVAR
GRADONAČELNIK
KLASA: 402-05/24-01/8
URBROJ: 2196-1-02-24-3
Vukovar, 25. studeni 2024.g.


GRADONAČELNIK
Ivan Penava

PRILOZI: