Svjetska nagrada Green Skills Award 2022 stiže u Gimnaziju Vukovar
Da je Gimnazija Vukovar škola prepuna inovativnih i inspirativnih ideja i inicijativa te vrijednih i kreativnih učenika i nastavnika koji su ih spremni provesti u djelo, potvrđuje nedavna svjetska nagrada Green Skills Award 2022 koju je naša škola dobila na natjecanju za najbolje ekološke projekte.
European Training Foundation (ETF) četvrtu godinu zaredom provodi Green Skills Award, natjecanje koje obuhvaća projekte iz cijelog svijeta koji predstavljaju primjer inovativnosti i kreativnosti u zelenim vještinama i obrazovanju.
Ove je godine ETF zaprimio 64 prijave iz cijelog svijeta, među kojima i prijavu međunarodnog eTwinning projekta The green changemakers. Pokrenule su ga Sanja Pavlović Šijanović, profesorica informatike iz Gimnazije Vukovar i Sanda Šutalo, profesorica računalstva iz Tehničke škole Karlovac s ciljem ostvarivanja interaktivnog i inovativnog suradničkog načina rada koji pred sudionike postavlja nove izazove u području istraživanja i djelovanja u skladu s ciljevima održivog razvoja. U projekt je uključeno 83 učenika i 15 nastavnika iz pet škola i tri države. Na području Republike Hrvatske, uz nositelje projekta Gimnaziju Vukovar i Tehničku školu Karlovac, uključena je Industrijska strojarska škola Zagreb dok se međunarodno partnerstvo ostvaruje u suradnji sa anadolijskom školom Yunus Emre iz Bingola, Turska i školom Karmirgyugh N1 secondary school, Karmirgyugh, Armenija. Vukovarski tim, uz voditeljicu projekta Sanju Pavlović Šijanović, predstavljaju nastavnici Sanja Matičić, Antonija Milić, Davor Šijanović, Suzana Osička, Jasminka Bikić i učenici Katarina Jovakarić, Blanka Bučko, Hrvoje Sovar, Lara Šijanović, Ema Stankoski Hrgović, Teo Šarić, Leonarda Puđa, Marko Šeper, Dora Banovak, Marija Merčep, Erika Mićić, Fran Hutinec, Kiara Lemac, Jaroslava Vovk, David Kovačić, Tena Ivanković, Vedrana Bosanac, Marko Marković, Eva Šota, Tomislav Piljaš i Petra Petričević.
Projekt omogućuje razvoj komunikacijskih, društvenih, tehnoloških i IKT vještina te pridonosi razvoju ne samo kompetencija već i osjećaja solidarnosti, odgovornosti i empatije kod učenika. Učenici u sklopu projekta upoznaju i isprobavaju razne online alate, primjenjuju algoritme umjetne inteligencije, programiranjem u C++ stvaraju kalkulator ekološkog otiska. Stvaraju pametna i zelena tehnološka rješenja u službi održivog razvoja primjenom IoT, Arduina i LEGO tehnologija.
Organiziran je i realiziran niz malih projekata kojima se djelovalo na uvažavanje različitosti, razvijanje solidarnosti, poticanje empatije i aktivizma, a sve s ciljem konkretnog doprinosa zajednici. Ti su projekti razvrstani po ciljevima održivog razvoja ističući potrebu i težnju za aktivnim djelovanjem u svrhu pružanja vlastitog doprinosa u ostvarivanju svih ciljeva održivosti. Suradničke aktivnosti pridonose razvoju osobnoga identiteta, prepoznavanju i poštivanju nacionalne prirodne i kulturne baštine uz istodobno uvažavanje različitosti i drukčijih načina razmišljanja i življenja. One uključuju razvoj odgovornoga ponašanja te brigu za osobno zdravlje, postignuća, kvalitetu života i odnosa koje razvijaju. Kao takve, projektne aktivnosti osnažuju učenike za aktivno, učinkovito i uspješno sudjelovanje u životu demokratske i održive zajednice.
Projekt je u užem izboru za nagradu ušao među deset finalista između kojih se javnim glasanjem birao pobjednik. U finalu, uz Hrvatsku, svoje su mjesto našli projekti iz Nizozemske, Jordana, Moldavije, Irske, Albanije, Georgie, Kenije i Nigerije. Tijekom drugog ETF Learning Connects prijenosa uživo, 9. lipnja 2022., eTwinning projekt The green changemakers proglašen je pobjedničkim projektom i po prvi puta Green Skills Award 2022 dolazi u Republiku Hrvatsku!
Zajedničkim osmišljavanjem i razradom tema, ideja i aktivnosti, stvorili smo projekt putem kojeg smo povezanost, djelovanje i dobrobit integrirali u cjelinu pogodnu za uspješno i primjenjivo učenje i poučavanje o održivome razvoju u 21. stoljeću. Naši su učenici svojim radovima i aktivnostima u neposrednom okruženju kao i postignućima pokazali da su spremni za aktivno širenje i primjenu prikladnih znanja i vještina za održivo življenje, jednako kao što su svjesni spram odgovornosti i prava u ostvarivanju dobrobiti za sve ljude, okoliš i buduće generacije.
Prigodnim obraćanjem, ravnateljica škole Giana Marović Zeko, istaknula je: „Edukacijom učenika na temu održivog i osobnog razvoja, učenike se osnažuje za poduzimanje inicijativa održivog razvoja ne samo u školi i lokalnoj zajednici već i globalnom okruženju. Stoga smo kao dobitnici ovogodišnje Green Skills Award 2022 ponosni što su naši učenici i nastavnici postali inspiracija za sve sadašnje i buduće kreatore politika u području obrazovanja i osposobljavanja u Europskoj Uniji i diljem svijeta s ciljem održivog djelovanja“.
European Training Foundation (ETF) četvrtu godinu zaredom provodi Green Skills Award, natjecanje koje obuhvaća projekte iz cijelog svijeta koji predstavljaju primjer inovativnosti i kreativnosti u zelenim vještinama i obrazovanju.
Ove je godine ETF zaprimio 64 prijave iz cijelog svijeta, među kojima i prijavu međunarodnog eTwinning projekta The green changemakers. Pokrenule su ga Sanja Pavlović Šijanović, profesorica informatike iz Gimnazije Vukovar i Sanda Šutalo, profesorica računalstva iz Tehničke škole Karlovac s ciljem ostvarivanja interaktivnog i inovativnog suradničkog načina rada koji pred sudionike postavlja nove izazove u području istraživanja i djelovanja u skladu s ciljevima održivog razvoja. U projekt je uključeno 83 učenika i 15 nastavnika iz pet škola i tri države. Na području Republike Hrvatske, uz nositelje projekta Gimnaziju Vukovar i Tehničku školu Karlovac, uključena je Industrijska strojarska škola Zagreb dok se međunarodno partnerstvo ostvaruje u suradnji sa anadolijskom školom Yunus Emre iz Bingola, Turska i školom Karmirgyugh N1 secondary school, Karmirgyugh, Armenija. Vukovarski tim, uz voditeljicu projekta Sanju Pavlović Šijanović, predstavljaju nastavnici Sanja Matičić, Antonija Milić, Davor Šijanović, Suzana Osička, Jasminka Bikić i učenici Katarina Jovakarić, Blanka Bučko, Hrvoje Sovar, Lara Šijanović, Ema Stankoski Hrgović, Teo Šarić, Leonarda Puđa, Marko Šeper, Dora Banovak, Marija Merčep, Erika Mićić, Fran Hutinec, Kiara Lemac, Jaroslava Vovk, David Kovačić, Tena Ivanković, Vedrana Bosanac, Marko Marković, Eva Šota, Tomislav Piljaš i Petra Petričević.
Projekt omogućuje razvoj komunikacijskih, društvenih, tehnoloških i IKT vještina te pridonosi razvoju ne samo kompetencija već i osjećaja solidarnosti, odgovornosti i empatije kod učenika. Učenici u sklopu projekta upoznaju i isprobavaju razne online alate, primjenjuju algoritme umjetne inteligencije, programiranjem u C++ stvaraju kalkulator ekološkog otiska. Stvaraju pametna i zelena tehnološka rješenja u službi održivog razvoja primjenom IoT, Arduina i LEGO tehnologija.
Organiziran je i realiziran niz malih projekata kojima se djelovalo na uvažavanje različitosti, razvijanje solidarnosti, poticanje empatije i aktivizma, a sve s ciljem konkretnog doprinosa zajednici. Ti su projekti razvrstani po ciljevima održivog razvoja ističući potrebu i težnju za aktivnim djelovanjem u svrhu pružanja vlastitog doprinosa u ostvarivanju svih ciljeva održivosti. Suradničke aktivnosti pridonose razvoju osobnoga identiteta, prepoznavanju i poštivanju nacionalne prirodne i kulturne baštine uz istodobno uvažavanje različitosti i drukčijih načina razmišljanja i življenja. One uključuju razvoj odgovornoga ponašanja te brigu za osobno zdravlje, postignuća, kvalitetu života i odnosa koje razvijaju. Kao takve, projektne aktivnosti osnažuju učenike za aktivno, učinkovito i uspješno sudjelovanje u životu demokratske i održive zajednice.
Projekt je u užem izboru za nagradu ušao među deset finalista između kojih se javnim glasanjem birao pobjednik. U finalu, uz Hrvatsku, svoje su mjesto našli projekti iz Nizozemske, Jordana, Moldavije, Irske, Albanije, Georgie, Kenije i Nigerije. Tijekom drugog ETF Learning Connects prijenosa uživo, 9. lipnja 2022., eTwinning projekt The green changemakers proglašen je pobjedničkim projektom i po prvi puta Green Skills Award 2022 dolazi u Republiku Hrvatsku!
Zajedničkim osmišljavanjem i razradom tema, ideja i aktivnosti, stvorili smo projekt putem kojeg smo povezanost, djelovanje i dobrobit integrirali u cjelinu pogodnu za uspješno i primjenjivo učenje i poučavanje o održivome razvoju u 21. stoljeću. Naši su učenici svojim radovima i aktivnostima u neposrednom okruženju kao i postignućima pokazali da su spremni za aktivno širenje i primjenu prikladnih znanja i vještina za održivo življenje, jednako kao što su svjesni spram odgovornosti i prava u ostvarivanju dobrobiti za sve ljude, okoliš i buduće generacije.
Prigodnim obraćanjem, ravnateljica škole Giana Marović Zeko, istaknula je: „Edukacijom učenika na temu održivog i osobnog razvoja, učenike se osnažuje za poduzimanje inicijativa održivog razvoja ne samo u školi i lokalnoj zajednici već i globalnom okruženju. Stoga smo kao dobitnici ovogodišnje Green Skills Award 2022 ponosni što su naši učenici i nastavnici postali inspiracija za sve sadašnje i buduće kreatore politika u području obrazovanja i osposobljavanja u Europskoj Uniji i diljem svijeta s ciljem održivog djelovanja“.
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za popunu radnog mjesta: Učitelj edukacijsko rehabilitacijskog profila , obavlja poslove UER
- Javni poziv za izbor i proglašenje najuspješnijih sportaša 2024. godine u gradu Vukovaru
- JAVNI POZIV ZA SUFINANCIRANJE DEŽURNOG RADA LJEKARNI NA PODRUČJU GRADA VUKOVARA ZA 2025. GODINU