RADOVI NA VUKOVARSKOJ OBILAZNICI INTENZIVNO NAPREDUJU
Gradonačelnik Ivan Penava sa suradnicima i predstavnicima Hrvatskih cesta obišao je danas radove na vukovarskoj obilaznici, poddionica čvora „Bršadin Sjever“ (križanje s D55) do čvorišta „Lužac“ (uključujući čvorište „Lužac“ i spoj Ž4138).
Gradonačelnik Penava izrazio je zadovoljstvo dinamikom radova na prvoj dionici dugoj oko 4,5 kilometra.
„Danas smo obišli radove upravo kako bi javnosti približili koliko su intenzivni i koliko brzo napreduju. Mnogi Vukovarci promatraju gradilište s ceste, ali nemoguće je steći dojam o kojem obujmu radova je riječ. Ovdje su veliki radovi, radi se na brojnim objektima na ovom dijelu trase buduće vukovarske obilaznice, poput mosta preko rijeke Vuke gdje su već izliveni temelji i odakle će se nastavljati put prema Bršadinu i Vinkovcima. Ovu problematiku vukovarske obilaznice komunicirali smo godinama i to vrlo uporno jer su to potrebe naših građana. Postojeći put nije adekvatan, kamioni prolaze tik do kuća i ugrožavaju sigurnost i ljudi i njihove imovine. Cjelokupna situacija narušava svakodnevni život Vukovaraca i potreba za obilaznicom bila je ogromna. Mogu reći da je to jedan od ključnih infrastrukturnih problema Vukovara i zato sam zadovoljan što ga uspješno rješavamo“, rekao je Penava dodajući kako se nada da će radovi završiti u predviđenom roku, što je i izvjesno prema trenutačnom stanju na terenu.
Isto tako spomenuo je i održani radni sastanak s predstavnicima Hrvatskih cesta na kojemu se govorilo o idućim fazama projekta, ali i obnovi Ulice Matice hrvatske na Lušcu. Dodatno, kaže gradonačelnik, dogovoreno je i skoro otvaranje gradilišta na kružnom toku u Ulici Dvanaest redarstvenika u Borovu naselju te na kružnom toku u Ulici Lokvanjski sokak, a isto tako i nastavak izgradnje državne ceste u naselju Sotin s pripadajućim kružnim tokom i novim kućnim prilazima za građane.
Nenad Matić, član Uprave Hrvatskih cesta istaknuo je kako je projekt vukovarske obilaznice vrijedan 28 milijuna eura, a kraj radova faza koje su u tijeku očekuje se iduće godine.
„Nakon ove faze pripremamo dokumentaciju za iduću fazu koja se treba spajati na državnu cestu D57 i onda ćemo biti u povezanom dijelu u kojemu prometnice imaju smisla, a nakon toga nastavljamo dalje dok obilaznica ne bude potpuno gotova“, rekao je Matić dodajući kako je s gradonačelnikom Ivanom Penavom i suradnicima održao i radni sastanak na kojemu je bilo govora o Ulici Matice hrvatske u gradskoj četvrti Lužac koja je u lošijem stanju zbog prolaska teške mehanizacije prema aktivnom gradilištu. Dogovoreno je, kaže, saniranje jer će radovi trajati još dvije do tri godine te će kamioni i dalje ulaziti i oštećivati cestu.
„Naša praksa je da obnavljamo nakon završetka radova, no s obzirom na to da se radi o dužem razdoblju provedbe radova, zbog sigurnosti građana i svih onih koji se koriste prometnicom, sanirat ćemo ranije kako bi bile u adekvatnom stanju. Na sastanku smo govorili i o budućim kružnim tokovima u Vukovaru kako bi se dodatno rasteretio promet. Kao što znamo, Vukovar ima vrlo važnu povijesnu baštinu u središtu grada i tu zonu moramo što prije rasteretiti, zato je prioritet obilaznica“, poručuje Matić.
Gradonačelnik Penava izrazio je zadovoljstvo dinamikom radova na prvoj dionici dugoj oko 4,5 kilometra.
„Danas smo obišli radove upravo kako bi javnosti približili koliko su intenzivni i koliko brzo napreduju. Mnogi Vukovarci promatraju gradilište s ceste, ali nemoguće je steći dojam o kojem obujmu radova je riječ. Ovdje su veliki radovi, radi se na brojnim objektima na ovom dijelu trase buduće vukovarske obilaznice, poput mosta preko rijeke Vuke gdje su već izliveni temelji i odakle će se nastavljati put prema Bršadinu i Vinkovcima. Ovu problematiku vukovarske obilaznice komunicirali smo godinama i to vrlo uporno jer su to potrebe naših građana. Postojeći put nije adekvatan, kamioni prolaze tik do kuća i ugrožavaju sigurnost i ljudi i njihove imovine. Cjelokupna situacija narušava svakodnevni život Vukovaraca i potreba za obilaznicom bila je ogromna. Mogu reći da je to jedan od ključnih infrastrukturnih problema Vukovara i zato sam zadovoljan što ga uspješno rješavamo“, rekao je Penava dodajući kako se nada da će radovi završiti u predviđenom roku, što je i izvjesno prema trenutačnom stanju na terenu.
Isto tako spomenuo je i održani radni sastanak s predstavnicima Hrvatskih cesta na kojemu se govorilo o idućim fazama projekta, ali i obnovi Ulice Matice hrvatske na Lušcu. Dodatno, kaže gradonačelnik, dogovoreno je i skoro otvaranje gradilišta na kružnom toku u Ulici Dvanaest redarstvenika u Borovu naselju te na kružnom toku u Ulici Lokvanjski sokak, a isto tako i nastavak izgradnje državne ceste u naselju Sotin s pripadajućim kružnim tokom i novim kućnim prilazima za građane.
Nenad Matić, član Uprave Hrvatskih cesta istaknuo je kako je projekt vukovarske obilaznice vrijedan 28 milijuna eura, a kraj radova faza koje su u tijeku očekuje se iduće godine.
„Nakon ove faze pripremamo dokumentaciju za iduću fazu koja se treba spajati na državnu cestu D57 i onda ćemo biti u povezanom dijelu u kojemu prometnice imaju smisla, a nakon toga nastavljamo dalje dok obilaznica ne bude potpuno gotova“, rekao je Matić dodajući kako je s gradonačelnikom Ivanom Penavom i suradnicima održao i radni sastanak na kojemu je bilo govora o Ulici Matice hrvatske u gradskoj četvrti Lužac koja je u lošijem stanju zbog prolaska teške mehanizacije prema aktivnom gradilištu. Dogovoreno je, kaže, saniranje jer će radovi trajati još dvije do tri godine te će kamioni i dalje ulaziti i oštećivati cestu.
„Naša praksa je da obnavljamo nakon završetka radova, no s obzirom na to da se radi o dužem razdoblju provedbe radova, zbog sigurnosti građana i svih onih koji se koriste prometnicom, sanirat ćemo ranije kako bi bile u adekvatnom stanju. Na sastanku smo govorili i o budućim kružnim tokovima u Vukovaru kako bi se dodatno rasteretio promet. Kao što znamo, Vukovar ima vrlo važnu povijesnu baštinu u središtu grada i tu zonu moramo što prije rasteretiti, zato je prioritet obilaznica“, poručuje Matić.
Što se tiče dinamike radova, Matić kaže kako su vrlo zadovoljni. „Pratimo radove redovito, ova faza obilaznice je najzahtjevnija, tako da očekujemo da će iduće faze biti puno lakše i da će projekt završiti kako je i predviđeno“, rekao je zaključno Matić.
Završetkom radova na obilaznici Vukovar će napokon dobiti novu trasu koja će spriječiti prolazak teretnih vozila kroz samo središte grada te će se tako povećati sigurnosti ljudi i imovine.
- JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA KUPNJU NEKRETNINE U VLASNIŠTVU REPUBLIKE HRVATSKE 1/25
- Natječaj za radno mjesto učitelja/ice informatike
- Odluka o odobravanju bespovratne potpore u poljoprivredi na području grada Vukovara u 2025. godini
- Natječaj za popunu radnog mjesta: Učitelj edukacijsko rehabilitacijskog profila, obavlja poslove UER
- JAVNI POZIV za davanje u zakup poslovnih prostora u Poslovno-inovacijskom centru BIC Vukovar