Novi prostori Razvojne agencije Vukovar
Zamjenik gradonačelnika Grada Vukovara Marijan Pavliček obišao je nove prostorije Razvojne agencije Vukovar te ovom prilikom direktorici Vedrani Žilić uručio ključeve i Ugovor o korištenju prostora na deset godina.
“Prostor je prilagođen kako bi Razvojna agencija Vukovar dobila urede, kuhinju, prostoriju za odmor, salu za sastanke i radionicu te arhivu. Dakle, sve što jedna moderna agencija treba za još bolji rad. Ovim putem ih moram pohvaliti jer su kroz zadnjih nekoliko godina brojnim ostvarenim projektima zaista doprinijeli razvoju grada Vukovara. Trenutno provode nekoliko desetaka projekata u vrijednosti isto tako nekoliko desetaka milijuna kuna. Ovi projekti ne doprinose samo poboljšanju kvalitete života naših sugrađana nego i otvaraju nova radna mjesta. Od početka ove godine imali smo desetak konferencija za medije na kojima smo upoznali svoje sugrađane s projektima koje provodi Razvojna agencija Vukovar. Smatram kako će u novim prostorima djelatnici Razvojne agencije Vukovar imati kvalitetne uvjete za rad te će rezultati biti još bolji, ali ono što je također važno istaknuti, na novoj poziciji u samome centru grada otvaraju vrata svim vukovarskim poduzetnicima kojima su na ovoj lokaciji pristupačniji. Svi oni kojima je potreban adekvatan savjet i pomoć prilikom izrade projekata mogu se slobodno javiti djelatnicima Vukovarske razvojne agencije koji im stoje na raspolaganju,” rekao je zamjenik Pavliček ističući kako vjeruje da će nakon ovoga preseljenja biti još više projekata i milijuna kuna koji će se slijevati u grad Vukovar na dobrobit svih naših sugrađana.
Direktorica Žilić izrazila je zadovoljstvo na povjerenju koje je Grad Vukovar ovim činom iskazao Razvojnoj agenciji Vukovar.
“Do sada samo se nalazili na dislocirajoj lokaciji u Gospodarskoj zoni te nam je time rad sa svim institucijama bio otežan. Gdje god da smo morali dostavljati dokumentaciju gubili smo minimalno pola sata samo na prijevoz. Iz toga razloga smatramo kako je ovo idealno mjesto za Razvojnu agenciju kojoj je u cilju zaista razvijati potencijale grada Vukovara,” naglasila je direktorica Žilić.
Predmetna građevina upisana je u Registar kulturnih dobara te su u postojećem obliku objekta zadržani svi povijesni elementi zgrade sukladno posebnim uvjetima Konzervatorskog odjela.
Građevinski radovi koji su izvedeni odnose se na uklanjanje postojećih pregradnih zidova te izvedbu novih kao i zatvaranje otvora u zidovima zbog prilagođavanja novoj namjeni. Sveukupna bruto površina 1.kata poslovne građevine iznosi 362,50 m2.
"Napušten prostor pretvorili smo u reprezentativne urede kakve naša Razvojna agencija Vukovar zaslužuje," rekao je pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, graditeljstvo i zaštitu okoliša Dražen Čulig objašnjavajući kako su zbog poboljšanja energetskih svojstava zgrade izvedeni novi slojevi poda, stropa i vanjskih zidova te da su svi zidovi toplinski izolirani mineralnom vunom i završno obrađeni gipskartonskim pločama, žbukani, oličeni paropropusnim materijalom za povijesne zgrade koji omogućava prozračivanje, kao i strop koji je obložen gipskartonskim pločama. U sve prostorije je uveden novi sustav grijanja/hlađenja/ventilacije, isto tako izveo se i novi razvod instalacija i odvodnje, te nove električne instalacije.
Projekt je sufinanciralo Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije prema Programu za poboljšanje infrastrukture na područjima naseljenim pripadnicima manjin s ukupno 200.000 kuna, a ukupna vrijednost je vrijednost projekta 1.200.000,00 kuna.
Po preuzimanju ključeva, Razvojna agencija Vukovar kreće s unutarnjim uređenjem prostorija.
- DOPUNA OTVORENOG POZIVA za prodaju ili osnivanje prava građenja na građevinskom zemljištu u Gospodarskoj zoni Vukovar
- OGLAS za prijam u službu, viši stručni suradnik za sport i branitelje - 1 izvršitelj/ica
- JAVNI NATJEČAJ - za prijam u službu na neodređeno vrijeme - Viši referent za gradske rashode (1 izvršitelj/ izvršiteljica)
- RANG LISTA KANDIDATA prema rezultatima provedene provjere znanja i sposobnosti – Viši savjetnik za provedbu ITU
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme