Održana je završna konferenciju EU projekta „Pokloni mi osmijeh“
Gradu Vukovaru odobren je projekt „Pokloni mi osmijeh“ na razdoblje od 30 mjeseci, ukupne vrijednosti 7.473.298,82 kuna, sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda u 100% iznosu, a u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020..
Projektom je zaposleno 50 žena pripadnica ranjivih skupina na tržištu rada koje su 24 mjeseca pružale usluge pomoći u kućanstvu za 300 krajnjih korisnika - osoba treće životne dobi i osoba u nepovoljnom položaju, a 30 žena je završilo program obrazovanja i osposobljavanja za zanimanja gerontodomaćice i njegovateljice. Time je povećana njihova zapošljivost, odnosno konkurentnost na tržištu rada, a krajnjim korisnicima je poboljšana kvaliteta života i socijalna uključenost.
„Po ukupnoj vrijednosti projekt „Pokloni mi osmijeh“ prvi je u Vukovarsko-srijemskoj županiji, a sedmi u Republici Hrvatskoj. Izuzetno je dobro prihvaćen i u javnosti i kod krajnjih korisnika. Iz toga smo se razloga odlučili na drugu fazu projekta. Uskoro očekujemo odluku, potpisivanje ugovora i natječaj za zapošljavanje,“ rekao je pročelnik Upravnog odjela za kulturu, obrazovanje, sport, branitelje, socijalnu politiku i civilno društvo Dražen Kobašević ističući kako će u drugoj fazi biti zaposleno 55 žena koje će pomoć u kući pružati za 330 korisnika.
- Javni poziv za iskaz interesa za krajnje korisnike projekta "Pokloni mi osmijeh IV"
- JAVNI POZIV za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme u Grad Vukovar, radi provođenja aktivnosti projekta „Pokloni mi osmijeh IV“ u okviru Poziva „Zaželi – prevencija institucionalizacije“, na radno mjesto: Radnik/ca za pomoć u kući
- Rang lista kandidata-Administrativni tajnik za poslove društvenih djelatnosti, za obavljanje poslova asistenta na projektu „Pokloni mi osmijeh – IV"
- Rang lista kandidata -Viši referent za socijalnu skrb, za obavljanje poslova voditelja projekta „Pokloni mi osmijeh – IV“
- POZIV NA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI-Administrativni tajnik za poslove dr.djel.-asistent