PREDSTAVLJEN PROMOTIVNI SPOT GRADA VUKOVARA - "VUKOVAR ZA SVA VREMENA"
„Ideja za izradom promotivnog materijala nastala je početkom 2017. godine. Zadovoljstvo je još veće jer je na samom projektu radio Vukovarac Dario Matić, a izrada projekta je trajala duže od godinu dana te su njime pokrivena sva godišnja doba, projekti i manifestacije koje se u Vukovaru odvijaju tijekom jedne godine" rekao je gradonačelnik Ivan Penava te dodao kako je namjera bila približiti Vukovar, njegove posebnosti i ljepote budućim posjetiteljima, a sve na tragu povećanja turističke atraktivnosti i ostvarenja strategije razvoja turizma Grada Vukovara.
Iz prekrasnih kadrova promotivnog spota vidljivo je kako je Vukovar lijep grad pun događanja s velikim turističkim potencijalima koji se iz godine u godinu razvijaju sve više.
Direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara Marina Sekulić pojasnila je kako je film rađen u dvije verzije, jedan od 3 minute idealan za promotivne spotove koje HTZ svojim kanalima promovira, ali i jedan od 8 minuta u koji je uključeno i vukovarsko gospodarstvo te zahvalila svim sudionicima. „Mnogi su se vrlo rado uključili u snimanje filma, pa ćete tako vidjeti kadrove našeg proslavljenog veslačkog reprezentativca Damira Martina kako vesla na Dunavu, Mažoretkinje grada Vukovara, Konjogojska udruga Potkova te Aeroklub Borovo, a također su se uključile i sve ustanove i muzeji koji su za ovu potrebu otvorili svoja vrata i sudjelovali u snimanju", istaknula je Sekulić.
Ovom prilikom su također istaknuti i turistički podaci prema e-visitoru za grad Vukovar ostvareni u 2018. godini.
Broj dolazaka je ostao na relativno istoj razini dok se broj noćenja u 2018. u odnosu na 2017. godinu povećao za 4,09%, a poglavito se radi o povećanju broja stranih turista. Kada govorimo o broju dolazaka riječnih kruzera, 2018. godine je ostvaren rekordan 231 dolazak koji je u Vukovar doveo 31.972 putnika, dok je za 2019. godinu najavljeno broj 240 pristajanja.
„Iznimno nas veseli poduzetnička inicijativa pa tako brojimo 5 smještajnih kapaciteta više u odnosu na 2017. godinu te tako Vukovar raspolaže s 968 smještajnih jedinica. Naši poduzetnici prepoznali su potencijal Vukovara kao turističke destinacije te se nadamo kako će se i u budućnosti nastaviti tendencija rasta broja smještajnih kapaciteta", zaključila je direktorica TZ Vukovar Marina Sekulić.
Vrijednost izrade promotivnog spota je 125.000,00 kuna, od čega je 20.000,00 kuna sufinancirala Hrvatska turistička zajednica.
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“
- NATJEČAJ za Tajnika školske ustanove
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za popunu radnog mjesta: Učitelj edukacijsko rehabilitacijskog profila , obavlja poslove UER