Gimnazija Vukovar predstavila svoje aktivnosti na 22. CARNetovoj korisničkoj konferenciji
Na konferencijskoj platformi Hopin od 4. do 6. studenog 2020. godine održana je 22. CARNET-ova konferencije za korisnike pod sloganom „Izazov prihvaćen!“. Putem online platforme pratilo ju je više od 2000 sudionika a tijekom tri dana konferencije obrađene su teme „Ovo nam je škola“ i „AI u obrazovanju i obrazovanje za AI“ kroz više od 80 interaktivnih izlaganja i prezentacija sponzora, 36 radionica, jedan okrugli stol i dvije panel rasprave.
Programski odbor CUC-a 2020, nakon recenzije više od 220 prijedloga radova autora, donio je odluku o prihvaćanju dva interaktivna izlaganja "Poštuj, stvaraj i poveži se!" autorica Sanje Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar i Kristinke Lemaić iz zagrebačke Industrijske strojarske škole i rada „Fake News“ autora Davora Šijanovića i Sanje Pavlović Šijanović, nastavnika vukovarske gimnazije.
U okviru CARNET-ovog projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)" ostvarena je suradnja između Industrijske strojarske škole (ISŠ) iz Zagreba i Gimnazije Vukovar koja je rezultirala organizacijom i provođenjem interaktivnog webinara povodom Dana sigurnijeg interneta 2020. godine. Webinar je u virtualnu sobu okupio više od 350 škola i 1500 učenika diljem Republike Hrvatske. Interaktivnim izlaganjem autorice su upoznale sudionike s načinom organizacije webinara i samim sadržajem provedenog webinara u kojem su u fokus stavljena brojna pitanja s kojima se učenici susreću svakodnevno, poput načina na koji mladi upravljaju svojim internetskim identitetom, načina na koji internet oblikuje stavove i promišljanja mladih o sebi i drugima kao i pitanje omogućuje li internet mladima eksperimentiranje i izražavanje ili se osjećaju ograničenima u tome tko mogu i žele biti online. Cilj webinara bio je, poučavanjem, razmjenom iskustava i primjerima dobre prakse, potaknuti i osnažiti učenike svih dobnih skupina u međusobnom podržavanju, prihvaćanju razlika i stvaranju istinski inkluzivnog interneta. (Snimka izlaganja: https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/19136 )
Interaktivnim izlaganjem rada „Fake News“ autori su pokazali kako koristiti tehnologiju za povezivanje učenika kroz primjer provedene aktivnosti povodom Dana medijske pismenosti putem online platforme za video rasprave Flipgrid. Platforma je pogodna za korištenje u osnovnim i srednjim školama za poticanje rasprava ali i za razmjenu mišljenja i stavova a koja ujedno pomaže učenicima u stjecanju samopouzdanja i osjećaju zadovoljstva dijeleći svoje ideje i potičući znatiželju vršnjaka. Kroz radionicu Fake News uključeni su učenici svih razrednih odjeljenja koji su ostavljajući svoje video uratke progovorili o savjesnom korištenju medija, potaknuli kritičku analizu medijskih sadržaja kod svojih vršnjaka, osvijestili pozitivne i negativne utjecaje medija i digitalne tehnologije, podigli razinu informiranost o medijskom utjecaju te potaknuli i osnažili jedni druge na odgovorno korištenje medija i produkciju medijskih sadržaja koji doprinose demokratizaciji društva. Autori su nastojali potaknuti nastavnike na implementaciju alata Flipgrid u nastavi ali i ukazati na važnost medijskog opismenjavanja budući i sam podatak iz istraživanja provedenog uoči 2. Dana medijske pismenosti, od strane IPSOS pulsa, metodom osobnih intervjua na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 osoba starijih od 15 godina, potvrđuje potrebu za medijskim obrazovanjem i ukazuje na važnost inicijativa koje promiču medijsku pismenosti, jer je svega 8% ispitanika izjavilo kako je imalo priliku učiti o vještinama kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. (Snimka izlaganja: https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/19100 )
Nastavnici iz različitih dijelova Hrvatske predstavili su svoja iskustva i primjere dobre prakse provođenja online nastave. Usto, na konferenciji se govorilo i o tome kako planirati i organizirati nastavu na daljinu, koje alate koristiti u virtualnim učionicama, kako vrednovati aktivnosti u online okruženju, na koji način prezentirati nastavne sadržaje, motivirati učenike i komunicirati s njima te koje su prednosti i nedostatci nastave na daljinu.
22. CARNET-ova konferencija za korisnike održana je pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Zorana Milanovića i Ministarstva znanosti i obrazovanja. CUC je tijekom godina postao mjesto za razmjenu informacija i iskustava na području ICT-a i njegove primjene u obrazovanju te je i ove godine dokazao da s pravom nosi titulu najveće konferencije u području primjene ICT-a u obrazovanju.
Programski odbor CUC-a 2020, nakon recenzije više od 220 prijedloga radova autora, donio je odluku o prihvaćanju dva interaktivna izlaganja "Poštuj, stvaraj i poveži se!" autorica Sanje Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar i Kristinke Lemaić iz zagrebačke Industrijske strojarske škole i rada „Fake News“ autora Davora Šijanovića i Sanje Pavlović Šijanović, nastavnika vukovarske gimnazije.
U okviru CARNET-ovog projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)" ostvarena je suradnja između Industrijske strojarske škole (ISŠ) iz Zagreba i Gimnazije Vukovar koja je rezultirala organizacijom i provođenjem interaktivnog webinara povodom Dana sigurnijeg interneta 2020. godine. Webinar je u virtualnu sobu okupio više od 350 škola i 1500 učenika diljem Republike Hrvatske. Interaktivnim izlaganjem autorice su upoznale sudionike s načinom organizacije webinara i samim sadržajem provedenog webinara u kojem su u fokus stavljena brojna pitanja s kojima se učenici susreću svakodnevno, poput načina na koji mladi upravljaju svojim internetskim identitetom, načina na koji internet oblikuje stavove i promišljanja mladih o sebi i drugima kao i pitanje omogućuje li internet mladima eksperimentiranje i izražavanje ili se osjećaju ograničenima u tome tko mogu i žele biti online. Cilj webinara bio je, poučavanjem, razmjenom iskustava i primjerima dobre prakse, potaknuti i osnažiti učenike svih dobnih skupina u međusobnom podržavanju, prihvaćanju razlika i stvaranju istinski inkluzivnog interneta. (Snimka izlaganja: https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/19136 )
Interaktivnim izlaganjem rada „Fake News“ autori su pokazali kako koristiti tehnologiju za povezivanje učenika kroz primjer provedene aktivnosti povodom Dana medijske pismenosti putem online platforme za video rasprave Flipgrid. Platforma je pogodna za korištenje u osnovnim i srednjim školama za poticanje rasprava ali i za razmjenu mišljenja i stavova a koja ujedno pomaže učenicima u stjecanju samopouzdanja i osjećaju zadovoljstva dijeleći svoje ideje i potičući znatiželju vršnjaka. Kroz radionicu Fake News uključeni su učenici svih razrednih odjeljenja koji su ostavljajući svoje video uratke progovorili o savjesnom korištenju medija, potaknuli kritičku analizu medijskih sadržaja kod svojih vršnjaka, osvijestili pozitivne i negativne utjecaje medija i digitalne tehnologije, podigli razinu informiranost o medijskom utjecaju te potaknuli i osnažili jedni druge na odgovorno korištenje medija i produkciju medijskih sadržaja koji doprinose demokratizaciji društva. Autori su nastojali potaknuti nastavnike na implementaciju alata Flipgrid u nastavi ali i ukazati na važnost medijskog opismenjavanja budući i sam podatak iz istraživanja provedenog uoči 2. Dana medijske pismenosti, od strane IPSOS pulsa, metodom osobnih intervjua na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 osoba starijih od 15 godina, potvrđuje potrebu za medijskim obrazovanjem i ukazuje na važnost inicijativa koje promiču medijsku pismenosti, jer je svega 8% ispitanika izjavilo kako je imalo priliku učiti o vještinama kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. (Snimka izlaganja: https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/19100 )
Nastavnici iz različitih dijelova Hrvatske predstavili su svoja iskustva i primjere dobre prakse provođenja online nastave. Usto, na konferenciji se govorilo i o tome kako planirati i organizirati nastavu na daljinu, koje alate koristiti u virtualnim učionicama, kako vrednovati aktivnosti u online okruženju, na koji način prezentirati nastavne sadržaje, motivirati učenike i komunicirati s njima te koje su prednosti i nedostatci nastave na daljinu.
22. CARNET-ova konferencija za korisnike održana je pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Zorana Milanovića i Ministarstva znanosti i obrazovanja. CUC je tijekom godina postao mjesto za razmjenu informacija i iskustava na području ICT-a i njegove primjene u obrazovanju te je i ove godine dokazao da s pravom nosi titulu najveće konferencije u području primjene ICT-a u obrazovanju.
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za Tajnika školske ustanove
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za popunu radnog mjesta: Učitelj edukacijsko rehabilitacijskog profila , obavlja poslove UER