ZLATNO ODLIČJE VUKOVARSKIM INOVATORICAMA
INOVA / BUDI UZOR 2024 međunarodna je manifestacija koja svake godine privlači sudionike i posjetitelje iz cijelog svijeta, ističući najbolje inovacije i inventivne projekte. Ova manifestacija, koja predstavlja drugu najstariju izložbu inovacija na svijetu i drugu najveću europsku izložbu inovacija, osigurava platformu za promociju hrvatskih inovatora i njihovih projekata.
Ovogodišnja izložba održana je u periodu od 16. do 18. listopada na Zagrebačkom velesajmu u Kongresnoj dvorani, pod motom „Gradimo inovativni svijet zajedno!“. Među brojnim projektima, učenice Lara Grlić i Iva Bajac, pod mentorstvom nastavnika Sanje Pavlović Šijanović i Davora Šijanovića, predstavile su svoj inovativni rad pod nazivom Nova dimenzija kulturne baštine. Naziv projekta ukazuje na važnost povezivanja hrvatske kulturne baštine s modernim tehnologijama, čime se uspostavlja trajna veza između tradicije i inovacija.
Njihov projekt donosi interaktivan i suvremen pristup učenju glagoljice i latinice, koristeći tri jedinstvena didaktička pomagala izrađena na 3D pisaču, koja se međusobno nadopunjuju. Ovim se projektom, u sklopu prestižne izložbe s 511 izložaka iz 20 zemalja iz cijelog svijeta, Gimnazija Vukovar istaknula među inovatorima, povezujući hrvatsku kulturnu baštinu s modernim tehnologijama i znanostima a djevojke su izvrsnim predstavljanjem rada, dodatno pridonijele međunarodnoj prepoznatljivosti hrvatskih inovacija.
Projekt Nova dimenzija kulturne baštine sastoji se od tri dijela: Glagolitic Latin Educational Experience – set abecednih pločica izrađenih u potpunosti na 3D pisaču koje kombiniraju suvremenu tehnologiju i staroslavensko pismo, čineći učenje glagoljice jednostavnijim i zanimljivim. Didaktička glagoljica slagalica – interaktivna je slagalica koja djeci omogućava razvoj fine motorike, suradnički rad i rješavanje problema kroz igru. Dizajnirana kao društvena igra za dvoje, slagalica potiče timski rad i zajedničko učenje, dok djeca rješavanjem zagonetki usvajaju glagoljična slova.
Edu kartice s kemijskim elementima na glagoljici – edukativne su kartice na kojima su oznake kemijskih elemenata ispisane glagoljicom koje se povezuju s objektima iz neposredne stvarnosti, čime se ostvaruje praktična primjenu naučenog. Kroz inovativna didaktička pomagala, projekt potiče djecu na učenje kroz igru i suradnju, povezujući zadatke s kulturnim identitetom i primjenjivim znanjem. Sudjelujući na ovom prestižnom događanju, učenice vukovarske gimnazije, Lara i Iva, stekle su neprocjenjivo iskustvo, upoznale brojne inovatore i stručnjake, razmijenile ideje s inovatorima iz cijelog svijeta i usavršile svoje vještine u predstavljanju inovacija.
Projekt Nova dimenzija kulturne baštine predstavlja inspirativan pristup edukaciji koji donosi priliku djeci i mladima za nove perspektive u učenju jezika, povijesti i znanosti te kao takav, pridonosi popularizaciji hrvatske kulturne baštine među budućim generacijama. Na svečanom zatvaranju izložbe u petak 18.10. 2024., projekt Nova dimenzija kulturne baštine osvojio je zlatno odličje, čime je potvrđena njegova vrijednost i inovativnost.
Ovogodišnja izložba održana je u periodu od 16. do 18. listopada na Zagrebačkom velesajmu u Kongresnoj dvorani, pod motom „Gradimo inovativni svijet zajedno!“. Među brojnim projektima, učenice Lara Grlić i Iva Bajac, pod mentorstvom nastavnika Sanje Pavlović Šijanović i Davora Šijanovića, predstavile su svoj inovativni rad pod nazivom Nova dimenzija kulturne baštine. Naziv projekta ukazuje na važnost povezivanja hrvatske kulturne baštine s modernim tehnologijama, čime se uspostavlja trajna veza između tradicije i inovacija.
Njihov projekt donosi interaktivan i suvremen pristup učenju glagoljice i latinice, koristeći tri jedinstvena didaktička pomagala izrađena na 3D pisaču, koja se međusobno nadopunjuju. Ovim se projektom, u sklopu prestižne izložbe s 511 izložaka iz 20 zemalja iz cijelog svijeta, Gimnazija Vukovar istaknula među inovatorima, povezujući hrvatsku kulturnu baštinu s modernim tehnologijama i znanostima a djevojke su izvrsnim predstavljanjem rada, dodatno pridonijele međunarodnoj prepoznatljivosti hrvatskih inovacija.
Projekt Nova dimenzija kulturne baštine sastoji se od tri dijela: Glagolitic Latin Educational Experience – set abecednih pločica izrađenih u potpunosti na 3D pisaču koje kombiniraju suvremenu tehnologiju i staroslavensko pismo, čineći učenje glagoljice jednostavnijim i zanimljivim. Didaktička glagoljica slagalica – interaktivna je slagalica koja djeci omogućava razvoj fine motorike, suradnički rad i rješavanje problema kroz igru. Dizajnirana kao društvena igra za dvoje, slagalica potiče timski rad i zajedničko učenje, dok djeca rješavanjem zagonetki usvajaju glagoljična slova.
Edu kartice s kemijskim elementima na glagoljici – edukativne su kartice na kojima su oznake kemijskih elemenata ispisane glagoljicom koje se povezuju s objektima iz neposredne stvarnosti, čime se ostvaruje praktična primjenu naučenog. Kroz inovativna didaktička pomagala, projekt potiče djecu na učenje kroz igru i suradnju, povezujući zadatke s kulturnim identitetom i primjenjivim znanjem. Sudjelujući na ovom prestižnom događanju, učenice vukovarske gimnazije, Lara i Iva, stekle su neprocjenjivo iskustvo, upoznale brojne inovatore i stručnjake, razmijenile ideje s inovatorima iz cijelog svijeta i usavršile svoje vještine u predstavljanju inovacija.
Projekt Nova dimenzija kulturne baštine predstavlja inspirativan pristup edukaciji koji donosi priliku djeci i mladima za nove perspektive u učenju jezika, povijesti i znanosti te kao takav, pridonosi popularizaciji hrvatske kulturne baštine među budućim generacijama. Na svečanom zatvaranju izložbe u petak 18.10. 2024., projekt Nova dimenzija kulturne baštine osvojio je zlatno odličje, čime je potvrđena njegova vrijednost i inovativnost.
- NATJEČAJ za prodaju nekretnina na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za Tajnika školske ustanove
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“