Udruga Vukovarski leptirići se priključila manifestaciji Dani otvorenih vrata udruge te organizirala niz predavanja i radionica. Cilj manifestacije je informiranje javnosti o radu udruge u lokalnoj i široj zajednici. Stručnjaci, roditelji, kao i ostali zainteresirani imali su priliku kroz predavanje Tko su Vukovarski leptirići i kako ostvariti prava na terapije? (Marko Krajina, bacc.physioth.) saznati puno novih informacija o leptirićima i njihovom radu i svemu što su postigli od osnutka udruge. U obilasku udruge vidjeli su bogato opremljene prostorije za terapije.
Kroz Baby handling radionicu (Sara Babić, bacc.physioth.) prisutnima se demonstriralo niz preporučenih praksi za postupanje s djetetom kojima se potiče njihov razvoj i sprječava razvijanje loših shema pokreta i položaja u razvoju. Demonstracije su uključivale pravilno podizanje, spuštanje, previjanje, hranjenje, podrigivanje, držanje, nošenje i boravak na trbuhu.
O oralno-motoričkom razvoju imali su prilike više čuti u radionici Terapijsko hranjenje (Tamara Kenjereš, bacc.therap.occup. i Antonija Leko, bacc.therap.occup.) gdje se objasnila problematika hranjenja te postupci koji pomažu, kao i oni koje treba izbjegavati prilikom hranjenja te kako pomoći djetetu kroz oralno-motoričku igru i kad je potrebna intervencija radnog terapeuta.
U predavanju Priprema za školu i prvi dani u školi (Martina Boričić Martić, mag.rehab.educ.) naglasak je stavljen na to da priprema za školu kreće od najranije dobi djeteta, a ne tik pred školu. Prisutnima su se objasnile vježbe za razvoj govora – komunikacije, vježbe za razvoj perceptivno – motoričkih sposobnosti, predvježbe za čitanje, predvježbe za pisanje i predvježbe za usvajanje matematičkih sposobnosti. Na stolu i panou su bili izloženi i materijali koje koristi edukacijski rehabilitator u radu s djetetom. Roditelji su dobili savjete kako mogu pomoći u pripremi djeteta u školi i što treba raditi kad dijete krene u školi.
Na predavanju o Neurofeedbacku (Jelena Frančišković, mag.psych. i Martina Milković, bacc.physioth.) upoznali su se s ovom izuzetno efikasnom metodom za jačanje snage mozga i samoreguliranje njegovih funkcija te se kroz prikaze slučajeva upoznali s učinkovitosti ove metode.