PREDSTAVLJENA STRATEGIJA INFORMIRANJA MLADIH
{gallery}2016/12/28/02{/gallery} U srijedu, 28.12.2016. u 11:00 sati je provedena aktivnost PRONI Centra/Info centra za mlade Vukovar pod nazivom "Informativka" - Predstavljanje Strategije informiranja mladih i razgovor o preporukama te njihovoj provedbi.
Na Informativki je sudjelovalo ukupno 17 osoba, i to 9 mladih i 8 predstavnika raznih institucija/ustanova/udruga/organizacija.
Projekt „I-Strategija” kojeg je proveo PRONI Centar za socijalno podučavanje kroz program Erasmus+ završio je u srpnju 2016. godine i kao rezultat proizašao je dokument „Strategija informiranja mladih na području grada Vukovara” u čijem kreiranju je sudjelovalo 222 osobe iz Vukovara i to 201 mlada osoba (15-30 godina) i 21 donositelj odluka (predstavnici raznih institucija/ustanova/udruga/organizacija koji na bilo koji način informiraju mlade).
U svrhu postizanja razine informiranosti mladih, provedeno je istraživanje s 311 mladih u gradu Vukovaru te je isto poslužilo kao temelj za strukturirani dijalog između mladih i donositelja odluka, te je provedeno 8 fokus grupa i izrađena je Strategija informiranja mladih s jasnim ulogama dionika, aktivnostima i preporukama za njezinu kvalitetnu provedbu.
Suidonicima na Informativki predstavljena je Strategija informiranja mladih na području grada Vukovara dio po dio te su suionici kroz strukturirani razgovor diskutirali o tome kolika je mogućnost primjene Strategije u Vukovaru i kako bi svatko od njih kao pojedinac mogao doprinijeti podizanju razine kvalitete mladih prateći preporuke iz navedenog dokumenta, ali isto tako kako bi oni koji su zaposleni u određenim institucijama/ustanovama/udrugama i organizacijama mogli poboljšati informiranje koje je usmjereno mladima.
Javnim predstavljanjem i promocijom Strategije PRONI Centar želi podići svijest mladih, relevantnih institucija i šire javnosti o važnosti mladih ljudi u društvu i važnosti kvalitetne potpore mladima kroz točno, jasno i pravovremeno informiranje i upravo zato i želi da Strategija informiranja mladih zaživi i da se svakodnevno upotrebljava i služi kao pripručnik svima onima koji informiraju mlade u Vukovaru.
Strategiju informiranja mladih je moguće preuzeti na mrežnoj stranici Info centra za mlade Vukovar, a isprintani primjerak će biti dostupan od druge polovice siječnja u prostoru Info centra za mlade Vukovar.
Ovo je bila dobra prilika da se sudionicima približe rezultati projekta i sama Strategija te porazgovara o mogućnostima provedbe, odnosno o akcijskom planu i prijedlozima za što učinkovitiju provedbu samih preporuka.
Ova aktivnost financirana je sredstvima Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku te sredstvima Grada Vukovara.
- Javni poziv "Energetska obnova obiteljskih kuća u Gradu Vukovaru za 2024./2025./2026. godinu"
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti (pisano testiranje i intervju) - viši stručni suradnik za sport i branitelje
- JAVNI POZIV Za iskazivanje interesa za zakup javne površine za postavljanje vlastitih štandova u svrhu prodaje hrane i pića te zakup pokretnih gradskih štandova u svrhu prodaje suvenira i svijeća u okviru obilježavanja „Dan sjećanja na žrtvu Vukovar