Ispis
Kategorija: Upravni odjel za kulturu, obrazovanje, sport, branitelje, socijalnu politiku i civilno društvo

 

U  perivoju Dvorca Eltz u Vukovaru večeras su otvoreni Dani hrvatskog turizma 2019, skup turističkih djelatnika koji se do 5. listopada održava u pet slavonskih županija, po prvi puta u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Organizatori su Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora, a očekuje se oko 1500 sudionika – turističkih profesionalaca iz cijele Hrvatske i inozemstva.

Svim uvaženim gostima dobrodošlicu u Vukovar, europsku destinaciju izvrsnosti te luku umjetnosti, poželjela je zamjenica gradonačelnika Grada Vukovara, Ivana Mujkić.

„Iznimno mi je drago što večeras možemo biti domaćini otvorenja Dana hrvatskog turizma i mislim da nema ljepše destinacije za ovakav događaj od perivoja Dvorca Eltz. Drago mi je i što se možemo pohvaliti brojkama u turizmu i izuzetnim porastom kojega bilježimo u prvih devet mjeseci ove godine, oko 17 posto u dolascima i čak 25 posto u ostvarenim noćenjima. Prema tome Vukovar u turističkome smislu ide u dobrom smjeru. Nadam se da će održavanje ovakvih manifestacija tome doprinjeti kako bi ljudi uistinu prepoznali Vukovar i Slavoniju kao destinaciju izvrsnosti“ istaknula je Mujkić dodajući kako je ovaj dio Lijepe naše uistinu bogata, skrivena tajna.

Otvorenju je nazočio i ministar turizma Gari Cappelli naglasivši kako su odabirom Slavonije, Baranje i Srijema za održavanje ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma željeli dodatno istaknuti turističku važnost ove hrvatske najistočnije kontinentalne regije. 

„Htjeli smo po prvi puta s ovim događajem biti na kontinentu i pokazati da hrvatski turizam nema samo sedam jadranskih županija nego i 13 na kontinentu, a sada smo uzeli u obzir ovih pet slavonskih. Imamo projekt Slavonija u kojemu ćemo 18,7 milijardi sredstava uložiti u projekte, ugovorili smo dosad 11 milijardi od čega 575 milijuna eura za projekte u turizmu. U svim tim projektnim aktivnostima želimo iskorak u kontinentalnom turizmu. Napravili smo i predstavit ćemo ovih dana strateški marketinški plan od 2019. do 2025. godine i na taj način gledati da razvijamo ovih pet slavonskih županija što bolje i kvalitetnije“ izjavio je Capelli. 

Bogati trodnevni program predviđen je u pet slavonskih županija Virovitičko-podravskoj, Požeško-slavonskoj, Brodsko-posavskoj, Osječko-baranjskoj i Vukovarsko-srijemskoj.